侵胎迷宮を抜けて / Meikyu o nukete / Exiting the labyrinth
-
Дата релиза: 2015/07/14 Жанр: jRPG, Fantasy, Big Breasts/Big Tits, Breast milk, Restraint, Hypnosis, Monsters, Tentacles, Rape, Pregnant Цензура: Есть Разработчик/Издательство: Hasoyua (ハソユア) Платформа: PC/ WindowsVista / Windows7 / Windows8 Тип издания: Оригинальная (лицензионная) Таблэтка: Не требуется Язык игры: Японский Язык интерфейса: Японский Язык озвучки: Японский-Минимальные Системные требования:
:: HDD 200MB :: ::
-Описание:
● Story
Once upon a time, land and remote snow we've deserted in response to the attack of the monsters.
Two decades of demons who come struck again through the month and day for,
Hero even struggle in order to defend the homeland, thus caught by the hands of the mysterious Mage. But the hero who got the power to manipulate somehow tentacles in to be fucked is,
While dragging the not move to satisfy body and try to escape from the labyrinth ......
Contents:
● Story
Once upon a time, land and remote snow we've deserted in response to the attack of the monsters.
Two decades of demons who come struck again through the month and day for,
Hero even struggle in order to defend the homeland, thus caught by the hands of the mysterious Mage. But the hero who got the power to manipulate somehow tentacles in to be fucked is,
While dragging the not move to satisfy body and try to escape from the labyrinth ...... ● Overview
◯ this work has become to make there is a way that you can avoid almost all of the fighting, including boss battles.
Since also possible of course that normally you win, you can favorite to how to fit the play style.
For H scene, how to subscribe to reminisce without looking are available. ◯ I can freely set and where the omission hero of difficulty and production is likely to feel.
I can use separately even faster message skip and combat of this setting. ◯ addition to H scene occurs in such as selling defeat and body, also has created a enemy sexual attack during the battle.
In addition, endurance value of the clothes will continue to decrease in a different calculation and HP. ◯ where the contents of the H scene depending on whether easy to feel changes of hero.
In addition, H scene does not need to re-play by changing the site easy to feel for the other difference is also registered If you look once. ◯ level you can increase easily.
However on to become vulnerable to sexual attack, when the level is too high for your attention for the game is over.
By the way, even when the game is over it is possible round takes over the items and equipment. ◯ multi ending adopted.
If the play time to proceed just ignore the events about an hour,
And to recover the event is two hours about if aim Good end. ● To play this game you must have "RPG Maker VXAce RTP".
If you do not have, please download from the official site. ● other in the trial version that limit is applied to the various settings,
Enemy attack patterns are fewer (as an example, the enemy does not have much coming attacking that tearing the clothes).
**
Есть проблемы с запуском или шрифтом? -
Пожалуйста, поддерживайте раздачу и зарабатывайте себе рейтинг.
Есть ссылка или новая версия игры? Пишите в ЛС!
подскажите плз как сделать так чтоб она опять трахац могла, а то чёт слив да слив после каждой сценки, от чего это зависит?
Да и не только после сценки... даже после потери 500 мп... уже раздражает просто изза тонн текста которые скипнуть нельзя
о, нашёл как скипнуть тонны текста, на контрл
не ну блин, добесил этот бред с лимитом на синюю полоску, от героини все монстры убегают, хп за 2к а выпиливают как на первом уровне изза факинговой синей полоски.
teivz
Пройти до того, как оно решит выползти наружу, очевидно. Беременность проявляется на высоком уровне, примерно 10-11м. Может, на 9-м, я точно не измерял. Уровень растет от проигрышей, от ивентов (некоторых) и с течением времени (то есть после сна).
На самом деле, если не помогать себе Cheat Engine'ом или редактором - игра довольно хардовая.
Но есть и хорошая новость: судя по контексту, который я видел в редакторе, все ивенты, все монстры и все ключевые айтемы жестко закреплены - рандома нет. Если нарвался, к примеру, на трап - запоминаешь, и больше там не ходишь.
В принципе, игрушке не помешал бы перевод, но я сейчас для конкурса вторую игру фирмы делаю - так что только после за эту возьмусь. Хотя эта покороче и попроще будет.
teivz
Долго ждать придется. У меня чуть меньше 3-х месяцев на конкурсный перевод уйдет (вряд ли раньше срока сдам), а потом еще столько же на этот. Ну, скинем пару-тройку недель на приобретенный опыт и чуть более скромный размер этой игры... Все равно около полугода выходит.
Я собственно и начал переводить "для других", потому что сам перевода на какие-то игры дождаться не мог.